طراحی داخلی مدرن

ساختمان مسکونی آقای بیات

پروژه طراحی داخلی  ساختمان مسکونی کارفرمای محترم جناب آقای بیات در خیابان نیلگون منطقه سه تهران قرار دارد. این پروژه یک ساختمان ۵ طیقه مسکونی می باشد که مساحت اجرایی آن 1430 مترمربع است. خدمات شرکت مهندسین مشاور آرین مهدکاوش در این پروژه شامل طراحی نما، اجرای نما و طراحی داخلی پروژه  می باشد که در یک طلب جداگانه به ارائه خدمات مربوط به طراحی و اجرای نمای این پروژه پرداختیم. در صورت تمایل با کلیک بر روی عبارت “نمای مسکونی نیلگون” می توانید نمای طراحی شده برای این پروژه را نیز مشاهده بفرمایید. سبک مورد استفاده در طراحی داخلی این ساختمان مسکونی به درخواست کارفرمای محترم مدرن می باشد . آرین مهدکاوش در زمینه طراحی داخلی ساختمان های مسکونی پروژه های متعددی را به مرحله بهره برداری رسانده است. شما می توانید از طریق صفحه مربوطه، به پروژه های طراحی داخلی ما دسترسی پیدا کنید.

کارفرماجناب آقای بیات
موقعیت پروژهجلفا، خیابان نیلگون
مساحت زمین۲۸۰ مترمربع
کاربری ساختمان مسکونی
تاریخ شروع پروژه سال ۱۴۰۰
خدمات ما طراحی داخلی

طراحی آشپزخانه ساختمان مسکونی

در اجرای آشپزخانه ساختمان مسکونی آقای بیات جهت پوشش کف ها از سرامیک 100 در 100 نانوپلیش از برند پالرمو استفاده گردید. سبک طراحی داخلی آشپزخانه این پروژه مدن می باشد و سعی شد از رنگ های خنثی بیشتر استفاده گردد. در این پروژه از ترکیب رنگ های خنثی و سرد مانند طوسی و رنگ های گرم در متریال هایی مثل چوب استفاده شد. در طراحی آشپزخانه یک جزیره مرکزی جهت ایجاد سیرکولاسیون دوار در فضای موجود تعبیه گردید. همچنین جهت اجرای کابینت های آشپزخانه از کابینت های گلس سوپرمات از برند ای جی تی استفاده شد. جهت پوشش روی جزیره، سنگ اسلب سفید مورد استفاده قرار گرفت. در ضمن شیرآلات مورد استفاده در این پروژه از برند هانس گروهه آلمان می باشد. نوع طراحی و چینش ها بر اساس استفاده حداکثری نور طبیعی ورودی به فضای داخل منزل می باشد.

طراحی داخلی ساختمان مسکونی آقای بیات
طراحی داخلی آشپزخانه
طراحی داخلی آشپزخانه
طراحی آشپزخانه

طراحی پذیرایی

پلان این ساختمان مسکونی به گونه ای طراحی شده است که فضای خصوصی مانند اتاق خواب ها از فضای عمومی پذیرایی تفکیک شود. در مرکزیت آشپزخانه قرار دارد که یک راهرو در سمت راست طراحی گردید و به فضای پذیرایی عمومی راه پیدا می کند. در سمت چپ آشپزخانه نیز یک راهرو وجود دارد که به به قسمت هال خصوصی و سپس سرویس های خواب ارتباط دارد.  از نورهای خطی جهت برقراری دید مناسب در فضاهای مختلف استفاده شد. در این پروژه یک شومینه بخار سرد نیز در قسمت پذیرایی ساختمان طراحی و اجرا گردید. در قسمت پذیرایی یک اکسنت وال طراحی گردید که در آن از دیوار ترموود و شومنیه بخار سرد استفاده شد. جهت نورپردازی سقف پروژه از نورهای خطی مدرن استفاده گردید. در طراحی داخلی پذیرایی نیز جهت زیبایی بخشی به دیوارها، سنگ اسلب فورمچ به کار رفت.

طراحی دیوار با سنگ اسلب فورمچ
طراحی داخلی ساختمان مسکونی
طراحی پذیرایی ساختمان مسکونی
طراحی هال و پذیرایی
طراحی شومینه بخار سرد
طراحی داخلی مدرن
طراحی داخلی زیبا
طراحی داخلی منزل
طراحی داخلی منزل مسکونی
طراحی داخلی مدرن
طراحی داخلی لوکس
طراحی داخلی لاکچری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *