طراحی نمای کارخانه
ساخت سوله کارخانه
ساخت سوله کارخانه
نمای سوله کارخانه
نمای سوله کارخانه

طراحی و اجرا کارخانه درب سازی آسه تجارت آسیا

شرکت بازرگانی و تولیدی آسه تجارت در زمینه تولید، واردات و تامین کالا صنایع برودتی و تهویه مطبوع فعالیت می نماید. آسه تجارت در زمینه تولید انواع تجهیزات سرمایشی و تامین کلیه تجهیزات، قطعات و انواع کمپرسور در صنعت برودت، تهویه مطبوع و تجهیزات سردخانه ها فعالیت و با برندهای مطرحی مانند بیتزر، امبراکو، کوپلند، دانفوس و… همکاری دارد. پروژه کارخانه آسه تجارت آسیا متشکل از سه کارخانه مجزاست. فرآیند ساخت و اجرای کارخانه و باز طراحی بعضی از بخش های پروژه توسط شرکت مهندسین مشاور آرین مهدکاوش انجام شده است. مجموعه کارخانجات آسه تجارت شامل کارخانه کویل سازی، کارخانه درب سازی سردخانه و کارخانه کندانسینگ یونیت می باشد. در ادامه به معرفی کارخانه شمشاد می پردازیم.جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر در زمینه طراحی و ساخت کارخانه و سوله می‌توانید از صفحه « نمونه کارهای کارخانجات و سوله های صنعتی » دیدن فرمایید.

کارفرماآسه تجارت آسیا
موقعیت پروژهشهرک صنعتی خوارزمی
مساحت زمین پروژه شمشاد۴۵۰۰ مترمربع
کاربری کارخانه درب سازی
تاریخ شروع پروژه سال ۱۴۰۰
خدمات ما طراحی معماری و اجرا نما و طراحی داخلی

مشخصات سایت کارخانه آسه تجارت

کارخانه درب سازی آسه تجارت واقع در شهرک صنعتی خوارزمی فاز یک خیابان شمشاد هشتم می باشد. مساحت این کارخانه ۴۵۰۰ مترمربع است و فعالیت کارخانه تولید انواع درب های سردخانه و یراق آلات مرتبط با آن می باشد. این کارخانه در سال ۱۴۰۱ به مرحله بهره برداری رسید. پروژه شمشاد شامل دو ورودی اصلی دارد. یکی از درهای ورودی از جنوب سایت و از طریق ساختمان قبلی کارخانه آسه تجارت و دیگری از نمای شمالی سایت است که به کارخانه درب سازی دسترسی دارند.

کاربری ها

کارخانه اول شامل سه سوله فضای تولید ، انبار و اداری می باشد که به یکدیگر وصل هستند. در سوله بزرگتر خط تولید کارخانه قرار دارد و سوله های دوم و سوم به ترتیب سوله انبار و قسمت اداری کارخانه هستند. استارت این پروژه آبان ماه ۱۴۰۰ خورد  و تیم اجرایی آرین مهدکاوش در ظرف مدت ۶ ماه نمای خارجی کارخانه را تکمیل نمود. خدمات آرین مهدکاوش در این پروژه عبارتند از : اجرای نما، قسمت های داخلی ، سقف های کناف بخش های اداری و سرویس های بهداشتی، درب های ورودی و غیره می باشد.

ساختمان اداری کارخانه
انبار کارخانه درب سازی
انبار کارخانه درب سازی آسه تجارت
انبار کارخانه آسه تجارت

ساختمان اداری کارخانه آسه تجارت

همچنین در داخل مجموعه کارخانجات آسه تجارت، ساختمان های اداری به صورت اوپن آفیس با یک دیزاین صنعتی طراحی و اجرا شده است. سقف ها کاملا اکسپوز هستند بدین معنا که تاسیسات عبوری از سقف ها ، سینی ها برق، چراغ ها، دریچه های تیک آف، سیستم گرمایش و سرمایش و کانال کشی ها و کابل ها همگی نمایان هستند و پوشیده نشده اند. همگی این موارد در طراحی داخلی ساختمان اداری کارخانه آسه تجارت با پوشش رنگ مشکی مشخص می شوند. قسمت سالن جلسات در ساختمان اداری قرار دارد و توسط ورق های فولادی فلزی آبی رنگ اجرا گردید. این فضا بین ۱۵- ۲۰ سانتی متر اختلاف سطح با بقیه فضای اوپن آفیس دارد . به علت استفاده از تم رنگ آبی و نوع طراحی صنعتی مجموعه اوپن آفیس، فضای اداری مربوط به سالن جلسات نسبت به قسمت های دیگر ساختمان کاملا متمایز شده است.

اجرای کارخانه درب سازی آسه تجارت

در اجرای نمای پروژه کارخانه آسه تجارت از مصالحی مثل کرتین وال، سرامیک خشک و پنل های سمنت برد استفاده شده است. مجموعه فعالیت های اجرایی در این پروژه به شرح زیر است :

  • صفر تا صد نمای پروژه
  •  نمای سرامیک خشک به روش کیل
  •  نمای سمنت برد
  •   کرتین وال به روش add on
  • اجرای سقف ها از نوع استرچ متال
  • نصب درب های لمینت پارتیشنی سرویس بهداشتی
  • اجرای درب های ورودی نفر رو
  • نصب درب های اتوماتیک
  • درب های ورودی کارخانه (درب رول آپ) با رنگ سفارشی
  • کناف کاری سقف های اداری
اجرای نمای کارخانه
نما کارخانه آسه تجارت آسیا
نما کارخانه
طراحی نما کارخانه
سردر کارخانه
نما کارخانه آسه تجارت آسیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *