پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱ و ۱۳۲ و ۱۳۵

پارک فناوری پردیس بزر ترین پارک فناوری در کشور می باشد که بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در آن مشغول فعالیت هستند. این پارک در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید. همانطور که قبلا نیز ذکر نمودیم شرکت مهندسین مشاور آرین مهدکاوش افتخار دارد به عنوان عضو وندور لیست طراحان پارک فناوری در این مجموعه فعالیت نماید. تیم ما تاکنون شش پروژه موفق در این پارک را به مرحله اتمام و بهره برداری رسانده است. ساختمان اداری کاوش از نمونه پروژه های موفق آرین مهدکاوش در پارک فناوری پردیس است. در اینجا به بیان توضیحات لازم درباره خدمات آرین مهدکاوش در راستای نظارت بر اجرا و ساخت مجموعه های اداری قطعه ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۳۵ پارک فناوری پردیس می پردازیم. چنانچه تمایل دارید از نمونه کارهای بیشتر آرین مهدکاوش دیدن فرمایید لطفا به صفحه مرتبط با | پروژه های مجتمع اداری تجاری|  مراجعه فرمایید.

کارفرماصندوق توسعه فناوری های نوین
موقعیت پروژهپارک فناوری پردیس
کاربری ساختمان اداری
تاریخ شروع پروژه سال ۱۳۹۸
خدمات ما نظارت بر اجرا و ساخت
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱-۱۳۲-۱۳۵

کاربری

ساختمان اداری قطعه های ۱۳۱ و ۱۳۲ و ۱۳۵ کنار یکدیگر قرار دارند و از این رو طراحی های نما و  داخلی مشابهی دارند. هر سه مجموعه اداری دارای فضای اوپن آفیس و اداری کامل، رستوران و ناهار خوری بزرگ، تراس های بزرگ و اختصاصی در طبقات بالا هستند. در طراحی این ساختمان های اداری طبقه همکف جهت کاربری لابی می باشد. طبقه همکف مانند ساختمان اداری کاوش که هم بصورت مجزا و هم در صورت نیاز با دفاتر اداری طبقه بالا قابل بهره‌برداری باشد. طبقه اول و دوم این مجموعه شامل واحدهای اداری با پلان‌های آزاد ارائه گردید.

قطعه ۱۳۱

پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۱

قطعه ۱۳۲

پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۲
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۲
پارک فناوری پردیس قطعه ۱۳۲

طراحی نما ساختمان اداری پارک فناوری پردیس

 سیستم ساخت و ساز در پارک های فناوری بسیار لوکس و مدرن می باشد. ساختمان های اداری در این پارک بر اساس آخرین دستاوردهای معماری روز دنیا طراحی و سپس اجرا می شوند. از همین رو جهت اجرای نمای ساختمان های اداری بلوک های ۱۳۱ و ۱۳۲ و ۱۳۵ پارک فناوری از سیستم اجرای نمای خشک استفاده گردید. در برخی بخش های اجرای پروژه که نیاز بود از نمای ملاتی استفاده گردید. مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان های اداری این قسمت سرامیک خشک و پنجره های کرتین وال می باشد. در این پروژه ها طبق ضوابط ساخت و ساز در پارک های فناوری از آسانسورهای به شکل Roomless و بدون اتاق اجرا گردید. بر اساس ضوابط ساخت و سازهای پارک های فناوری اطراف ساختمان اداری هیچ دیواری نباید وجود داشته باشد و دسترسی ها به صورت ویلایی تعریف شده اند.

تصاویر حین اجرا

نظارت بر اجرا مجتمع اداری
نظارت بر اجرا مجتمع اداری
نظارت بر اجرا مجتمع اداری
نظارت بر اجرا مجتمع اداری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *