طراحی داخلی کارخانه آسه تجارت آسیا بخش اداری

شرکت بازرگانی آسه تجارت آسیا یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی صنایع برودتی و تهویه مطبوع صنعتی در کشور می باشد. این شرکت در یک سایت بسیار وسیع در شهرک صنعتی خوارزمی قرار دارد و شامل بخش ها و زیرمجموعه کارخانه های متنوعی است که هر یک مربوط به تولید و ارائه خدمتی منحصر به فرد است. تیم آرین مهدکاوش در طراحی و اجرای فرآیند ساخت و راه اندازی تمامی بخش های این کارخانه ارائه خدمت نموده است. طراحی داخلی کارخانه در مجموعه کارخانجات آسه تجارت آسیا نقاط قابل توجه و خاص این پروژه می باشد که توسط معماران زبده آرین مهدکاوش طراحی و اجرا گردید. لازم به ذکر است که فرآیند ساخت و اجرای کارخانه و باز طراحی بعضی از بخش های پروژه توسط شرکت  مهندسین مشاور آرین مهدکاوش انجام شده است.

کارخانجات آسه تجارت

مجموعه کارخانجات آسه تجارت شامل کارخانه کویل سازی، کارخانه درب سازی سردخانه و کارخانه کندانسینگ یونیت می باشد. در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره طراحی داخلی بخش اداری این کارخانه می پردازیم. جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر در زمینه طراحی و ساخت کارخانه و سوله می‌توانید از صفحه « نمونه کارهای کارخانجات و سوله های صنعتی » دیدن فرمایید.

کارفرماآسه تجارت آسیا
موقعیت پروژهشهرک صنعتی خوارزمی
تاریخ شروع پروژه سال ۱۴۰۱
خدمات ما باز طراحی معماری و اجرا نما و طراحی داخلی
طراحی داخلی کارخانه آسه تجارت
طراحی داخلی صنعتی کارخانه
طراحی داخلی کارخانه
طراحی صنعتی کارخانه
طراحی داخلی کارخانه

ساختمان اداری کارخانه آسه تجارت

در طراحی داخلی مجموعه کارخانجات آسه تجارت آسیا ، ساختمان های اداری به صورت اوپن آفیس با یک دیزاین صنعتی به صورت سفارشی و به سبک مدرن طراحی و اجرا گردید. پوشش سقف های کارخانه به صورت کاملا اکسپوز طراحی و اجرا گردید. بدین معنا که تاسیسات عبوری از سقف ها ، سینی ها برق، چراغ ها، دریچه های تیک آف، سیستم گرمایش و سرمایش و کانال کشی ها و کابل ها همگی نمایان هستند و پوشیده نشده اند. همگی این موارد در طراحی داخلی ساختمان اداری کارخانه با پوشش رنگ مشکی مشخص می شوند. قسمت سالن جلسات در ساختمان اداری قرار دارد و توسط ورق های فولادی فلزی آبی رنگ اجرا گردید. این فضا بین ۱۵- ۲۰ سانتی متر اختلاف سطح با بقیه فضای اوپن آفیس دارد.

به علت استفاده از تم رنگ آبی و نوع طراحی صنعتی مجموعه اوپن آفیس، فضای اداری مربوط به سالن جلسات نسبت به قسمت های دیگر ساختمان کاملا متمایز شده است. فضای اداری این کارخانه به سبک خانه در خانه و به این معنی که یک اتاق در اتاق دیگری قرار دارد اجرا گردید. این اتاق ها به صورت یک سری باکس های معلق آبی رنگ وسط فضای اداری کارخانه اجرا گردیدند که نمایی بسیار مدرن و لاکچری به بخش اداری این کارخانه بخشید. در طراحی فضای داخلی و اداری کارخانه از رنگ سازمانی آسه تجارت که رنگ آبی می باشد نیز استفاده گردید.

ساختمان اداری آسه تجارت
طراحی داخلی کارخانه
طراحی داخلی ساختمان اداری کارخانه
طراحی داخلی اداری کارخانه
داخلی اداری کارخانه

طراحی داخلی کارخانه آسه تجارت آسیا

معمار محترم کارخانه کندانسینگ یونیت در این پروژه یک سالن خیلی بزرگ را طراحی نمودند و هدف اصلی ایشان تامین نور مناسب در طول روز و شب موجود می باشد. به همین منظور در طراحی خود از پنجره های بزرگ کرتین وال در نما و پنجره های طولی در سقف سوله استفاده شده است. طراحی های داخل سالن و همچنین قسمت های اداری این مجموعه به صورت اکسپوز و در برخی نقاط به صورت پوسته سازی شامل کناف، ورق های آهن، سقف ها  می باشد. همچنین در این پروژه از ورق های استرچ متال نیز استفاده گردید. از نکات چشمگیر و خاص در اجرای این پروژه استفاده از پله اکسپوز یک تکه می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

پله های اکسپوز یک تکه
پله اکسپوز یک تکه کارخانه کندانسینگ یونیت
پله اکسپوز یک تکه

پله اکسپوز یک تکه

شرکت آرین مهدکاوش این توانایی را دارد که در پروژه های خود پله های اکسپوز یک تکه را اجرا نماید. این پله در پروژه آسه تجارت نیز اجرا شد و متناسب با رنگ سازمانی کارخانه آسه تجارت به رنگ آبی درآمد. از ورق های ده میلی متر در نرده ها و از چیکر پلیت در کف پله استفاده گردید. اجرای پله این پروژه به قدری منحصر به فرد است که بعد از اجرای آن، کارفرمای محترم تمامی پله های مجموعه را به این شکل تغییر دادند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *