شرکت مجری نمای خشک

مجری نمای خشک چه کسی است؟

شرکت مجری نمای خشک در واقع شرکت یا سازمانی که مسئولیت نصب و اجرای نمای خشک پروژه را برعهده می گیرد. نمای خشک از آن دسته سیستم های اجرای نما است که به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد و نمی توان آن را به هر فرد یا شرکتی سپرد. اجرای نما به صورت خشک کاملا نیاز به متخصص های باتجربه دارد زیرا اجرای اشتباه آن می تواند منجر به اتلاف وقت و هزینه های بسیاری برای کارفرما گردد. برای این نمونه کارها، همیشه توصیه می شود که یک تیم متخصص داشته باشید. در شرکت ساخت و ساز آرین مهدکاوش ما در اختیار شما هستیم تا پروژه اجرای نمای شما را به واقعیت تبدیل کنیم، از اعتماد به ما دریغ نکنید!

آرین مهدکاوش به عنوان یک شرکت مهندسی اجرای نمای خشک بیش از 15 سال است که به صورت تخصصی به عنوان مجری نمای خشک فعالیت دارد و پروژه های زیادی را با موفقیت و بالاترین کیفیت به مرحله بهره برداری رسانده است. تیم ما محدوده وسیعی از خدمات نمای خشک از طراحی گرفته تا اجرا ، تامین متریال و مصالح ، نظارت بر اجرای نما و مدیریت پروژه را تا تکمیل آن ارائه می دهد. اجرای نمای خشک از آن دسته خدمات ساخت و ساز است که به تجربه و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد و در صورت عدم اجرای مناسب و استفاده از مصالح بی کیفیت دچار خرابی و هدر رفت هزینه و زمان می شود. بنابراین اگر به دنبال استخدام یک شرکت مشاور مهندسی جهت اجرای تخصصی نمای خشک هستید تا با خیال راحت پروژه خود را بر اساس تضمین کیفیت به آن بسپارید، تیم ما در خدمت شماست.

خدمات نمای خشک شرکت آرین مهدکاوش

نصب و اجرای سمنت برد

نمای سمنت برد

مشاهده

مراحل ساخت کارخانه

نمای کرتین وال

مشاهده

مراحل ساخت کارخانه

نمای سرامیک خشک

مشاهده

پوشش سقف ساندویچ پنل کارخانه دوگام

ساندویچ پانل

مشاهده

نمای سنگ ساختمان

نمای سنگ خشک

مشاهده

کارخانه دوگام

نمای کامپوزیت

مشاهده

تامین متریال و تجهیزات مورد نیاز نمای خشک

با توجه به دارا بودن سابقه طولانی مدت به عنوان مجری نمای خشک، تیم ما جهت آسایش و صرفه جویی در هزینه و وقت کارفرمایان محترم کلیه خدمات تامین متریال و تجهیز کارگاه ساختمانی پروژه را نیز انجام می دهد. ما کلیه مصالح مورد نیاز پروژه شما را با بهترین کیفیت به طور مستقیم از کارخانه تامین می نماییم و هزینه های اجرایی شما را حدود 15 درصد کاهش می دهیم. ما از بهترین و باکیفیت ترین برندها، متریال مورد نیاز نمای خشک پروژه شما را تامین می نماییم. شما می توانید مدیریت صفر تا صد پروژه خود را به آرین مهدکاوش بسپارید و در سریعترین زمان ممکن از پروژه خود بهره برداری نمایید. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره تلفن های دفتر مرکزی ما تماس بگیرید.

نمونه پروژه های اجرا نمای خشک توسط شرکت آرین مهدکاوش

ویژگی های نمای خشک

نمای خشک سیستم اجرای نما  دارای تهویه  است که شامل مونتاژ مکانیکی اجزای مختلف نمای ساختمان است و به هیچگونه ملاتی نیاز ندارد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم نمای خشک از مطلب زیر دیدن فرمایید.

نماهای خشک به طور کلی برای ایجاد یک جریان هوا به سمت بالا در شکاف طراحی شده اند که به طور طبیعی توسط گرادیان حرارتی بین دمای شکاف و هوای ورودی ایجاد می شود. این پدیده اثر دودکش نامیده می شود و در فصل گرما کاهش بار حرارتی ورودی را تضمین می کند، در حالی که در فصل سرد تلفات انرژی، جریان بخار آب و نرخ ها را کنترل می کند. انتخاب نمای خشک به معنای ترویج طراحی و ساخت ساختمان ها در راستای درخواست بهره وری انرژی و در نتیجه تشویق به منطق پایداری سبز است. در عین حال، نماهای خشک به بهبود زیبایی ساختمان‌ها کمک می‌کنند و در نتیجه ارزش املاک و مستغلات آن‌ها را نیز افزایش می‌دهند. با این حال، این ها تنها برخی از مزایای منحصر بفرد این سیستم اجرای نماست. از مهمترین ویژگی های نمای خشک می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • غیر قابل اشتعال
  • تهویه کامل
  • حذف هر گونه رطوبت به دلیل ساختار باز انتشار و سطح تهویه عقب
  • عایق حرارتی
  • عایق صوتی
  • بهبود عایق حرارتی ساختمان ها
  • حفاظت از آب و هوا
  • حفاظت کامل از ساختمان ها در برابر آب و هوا
  • تخلیه بهینه رطوبت به لطف انتشار رطوبت
  • حفاظت از نویز
  • بهبود عالی عایق صدا در ساختمان ها

چرا آرین مهدکاوش را انتخاب کنیم؟

افتخار داریم که به عنوان یک شرکت مهندسی حرفه ای، خدمات پیمانکاری turnkey  یا کلید در دست  ارائه می دهیم. به این معنا که شما صفر تا صد از پی تا راه اندازی پروژه خود را به ما می سپارید و در پایان کار تنها کلید خود را چرخانده و و از پروژه بهره برداری می نمایید. در این روش بیشترین مسئولیت پروژه بر عهده تیم ما به عنوان مجری نمای خشک است و شما تا میزان بسیار زیادی درگیر مشکلات و رفع آن ها نخواهید بود. ما تمامی اقدامات لازم برای اجرای هرچه بهتر پروژه از تامین متریال تا ساخت و اجرای ان را برعهده خواهیم داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *